Dzień 10 z 30 dni z książkami


Dzień 10 - Pierwsza książka przeczytana przez Ciebie

Pierwszej książki przeczytanej przeze mnie nie pamiętam. Pamiętam natomiast, że będąc dzieckiem bardzo kiepsko czytałam. A że moja Mama była (pardon, nadal jest) bardzo troskliwym rodzicem, każdego dnia brała mnie na kolana i czytałam jej na głos jakąś książkę. W ten właśnie sposób przebrnęłyśmy przez „Kajtkowe przygody” i „Plastusiowy pamiętnik”. Nienawidziłam głośnego czytania. Niektóre rzeczy docenia się dopiero po latach.

Komentarze

  1. Ja też nie pamiętam swojej pierwszej samodzielnie przeczytanej książki, ale bardzo prawdopodobne jest, że była to któraś z serii "Przeczytaj mi mamo":)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kajtkowe przygody" pamiętam, choć moja pierwsza samodzielnie przeczytana książka, z tego co mi się przypomina, to bajka "O czym szumią wierzby" :D, klasyka

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jak Wojtek został strażakiem" :-) ... czyli coś dla chłopców. Na pewno też dość wcześnie czytałem jakieś zbiory baśni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Etykiety

Pokaż więcej