Sierpniowe Kopytko


Dziś będzie krótko, zwięźle i na temat. Nie żeby zwykle było nie na temat, ale już krótko i zwięźle raczej nie jest moją domeną. Wiem, wiem. Obiecałam Wam stosik. I relację z konwentu też. Ale póki jedynym sposobem na to, by nie bolała mnie głowa jest zamknąć oczy i dalej cierpieć przeziębienie, zamierzam to robić.

Minął sierpień. Czas na przyznanie Nagrody im. Edgara Kopytko. W tym miesiącu przeczytałam i zrecenzowałam siedem książek. Zatem do nagrody nominowani zostali:
·        J. R. Ward „Anioł zemsty”,
·        Taavi Soininvaara, „Wirus Ebola w Helsinkach”,
·        Rafał Kosowski, „Perła”,
·        Christina Bjork, „Przygody Astrid”,
·        Małgorzata Cichalewska, „Lato Joanny”,
·        Małgorzata Przygońska, „Dotyk serca”,
·        Auke Kok i Dido Michielsen, “Córki z Chin”.

Bezapelacyjnym zwycięzcą i sierpniowym zdobywcą Nagrody im. Edgara Kopytko są:

Auke Kok i Dido Michielsen za „Córki z Chin”!


Komentarze

  1. Sama z chęcią bym przeczytała tę książkę! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na ten tytuł i myślę, że się nie zawiodę, tym bardziej, że zdobyła tę nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór. Książka "Córki z Chin" na mnie także zrobiła wrażenie. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Etykiety

Pokaż więcej