Edgar i papierowe wilki

Przesyłka od prężnej Redakcji "Qfantu" - w zeszłym tygodniu dostałam "Nakarmić wilki" i "Requem dla wilka" Marii Nurowskiej. Jestem już po lekturze (oj, będzie się działo, zwłaszcza w przypadku "Requiem"). Recenzję pierwszej z wymienionych książek zamieszczę pojutrze. Potem przyszedł jeszcze mailem pdf z "Żabłem trojańskim". Jestem właśnie w trakcie czytania. A gdyby tego nie było mało, dziś otrzymałam pdfa z wydawnictwa Bullet Books z "Tajemnicami Internetu". Czasami tęsknię za tym, by nie mieć co czytać :). Edgar dumnie prezentuje jeden z naszych najnowszych nabytków. Druga z książek została w domu, Mamucik się do niej dorwał i czyta. Odebrać jej książkę byłoby okrucieństwem, a Elfy nie bywają okrutne.

Komentarze

  1. No proszę, zatem nudzić na pewno się nie będziesz! Przyjemnej lektury!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Etykiety

Pokaż więcej