Ona, On i komplikacje... czyli romans paranormalny w wydaniu pani Feehan

Kolejna recenzja dla "Qfantu", tym razem romansu paranormalnego "Mroczna legenda". Kopytka miesiąca to ta powieść raczej nie dostanie, choć przeczytałam ją bez większego zgrzytania zębami. W związku z moją nagrodą literacką postanowiłam uruchomić pewną innowację, ale o tym pod koniec miesiąca. Dla zainteresowanych link do recenzji "Mrocznej legendy" Christine Feehan - KLIK


Z radością zawiadamiam też, że moja książka jest nareszcie dostępna na stronie empik.com. Można już ją kupić. Wspominam, w razie gdyby ktoś był zainteresowany :). Autorka bowiem zarabia na chleb i na możliwość publikacji kolejnej części trylogii, dlatego wszystkich Krewnych i Znajomych Królika, którzy wcześniej poświęcali swój cenny czas, czytając formę elektroniczną lub/i wydruk, uprasza się o kupienie wersji książkowej i spowodowanie iżby biedna autorka nie musiała wbijać zębów w ścianę zamiast we wczorajsze pieczywo.

Komentarze

  1. Paranormal raczej nie dla mnie:) Gratuluję i życzę jak największego popytu na "Milczące słowa" xD
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten link pod empikiem to nie powinien być:
    http://www.empik.com/milczace-slowa-wochlik-jagoda,p1045738273,ksiazka-p ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie ten, dziękuję, że zwróciłaś mi uwagę, poprawię. Mam nadzieję, że książka dotrze niedługo.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Etykiety

Pokaż więcej