Październikowe Kopytko

Minął kolejny miesiąc. Październik okazał się wyjątkowo pracowity. Przeczytałam i zrecenzowałam siedem powieści.  Sześć z tekstów udało mi się opublikować w październiku, jeden przeszedł na następny miesiąc. O październikowe Kopytko ubiegają się zatem:

  • Kate Morton, „Milczący zamek”,
  • Andreas Franz, „Ślady, których nie było”,
  • Maria Nurowska, „Nakarmić wilki”,
  • Maria Nurowska, „Requiem dla wilka”,
  • Jan Siwmir, „Żabeł Trojański”,
  • Andrzej W. Sawicki, „Nadzieja czerwona jak śnieg”.


    Po burzliwej naradzie zdecydowaliśmy, iż w tym miesiącu nasza robiąca ostatnimi czasy niezwykłą furorę statuetka powędruje do…

    Kate Morton za „Milczący zamek”.

    Fanfary, oklaski, confetti i co tam się jeszcze wiąże z wręczaniem nagród. Zwyciężczyni serdecznie gratulujemy. Dołączy do naszej galerii Kopniętych, czyli Twórców obdarowanych statuetką Kopytka.  Szanowną Publiczność zapraszamy na następne wręczenie Nagrody, które już w grudniu. 


    Komentarze

    1. Gratulacje! Co prawda nie czytałam tej książki, ale ufam Twojej opinii:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      OdpowiedzUsuń
    2. Nagroda zasłużona. Miałam okazje czytać ową pozycję i byłam nią szczerze zachwycona.

      OdpowiedzUsuń
    3. Świetny, a wręcz powiedziałabym doskonały wybór:)
      Czytałam 'Milczący zamek' i jest to jedna z moich ulubionych powieści. Kilka dni temu przytargałam z biblioteki 'Dom w Riverton' tej samej autorki i mam nadzieję, że również się nie zawiodę:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Isadoro - koniecznie musisz ją przeczytać :).

      Kalu - ja również byłam zachwycona.

      Evito - dziękuję za pochwałę ;). Podobnie jak Ty będę się starać poznać pozostałe książki autorki.

      OdpowiedzUsuń
    5. Mary - pamiętam, kochana, pamiętam. Ale pamiętam też, że Ty już dostałaś coś do czytania. Z "szafą" w tytule i w sumie zależałoby mi żebyś w końcu to przeczytała ;).

      OdpowiedzUsuń
    6. No i masz hehe (prze)czytam :D najpierw!

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    Popularne posty

    Etykiety

    Pokaż więcej