Mój pierwszy raz

źródło
Co kto sobie pomyślał, po przeczytaniu tego tytułu, to jego. Podobno chwytliwy tytuł to połowa sukcesu, nawet jeśli nie oddaje rzeczywistego charakteru tekstu. Nadany przeze mnie tytuł z całą pewnością jednakże oddaje treść. Był bowiem (dawno, dawno temu) w telewizji pewien program zatytułowany właśnie tak - "Mój pierwszy raz". Polegał na tym, że celebryci robili w nim coś po raz pierwszy w życiu. Pewna pani dziennikarka na jego potrzeby przez jeden dzień stała się warszawskim... pucybutem. I ja przeżyłam ostatnio debiut w nowej roli. Mianowicie po raz pierwszy przeprowadziłam wywiad z pisarzem. Moja rozmowa z Agnieszką Pruską, autorką powieści "Literat", ukazała się w najnowszym, dwudziestym drugim, numerze "Qfantu". Do pobrania TUTAJ.

Komentarze

Popularne posty

Etykiety

Pokaż więcej