Co Olgę Rudnicką łączy z elfami?

Napisałam o tej książce, że jest niczym wakacyjna miłość - należy ją zaliczyć i natychmiast zapomnieć. Korekta wykreśliła mi to zdanie z recenzji. Może uznała, że jest, bo ja wiem... za bardzo obrazoburcze? Niegrzeczne? Tak czy inaczej, być może w dosadny sposób, ale doskonale określa, cóż myślę o tej książce. Cała recenzja dostępna tutaj. 

A przy okazji śpieszę przeprosić, że ostatnio jakby mnie tu mniej. Otóż, gdy przebywa się w świecie własnych bohaterów, trochę trudniej dzielić swój czas między nich, a powieści prawdziwych pisarzy, które domagają się zrecenzowania. Mam nadzieję, że już niebawem Aelinor przestanie mnie tak bardzo absorbować i wydostanę się ze świata korekt, tabulatorów, wcięć, dywiz i przecinków. Póki co, nawiązując do świata elfów (ostatnio artykuł na FB obwieścił mi, że wszyscy już nienawidzą elfów, więc moja powieść nie ma absolutnie żadnych szans na rynku wydawniczym; czy to prawda, nienawidzicie elfów?) i orków, pozostawiam Was z czymś, co mnie zawsze rozbawia. Podczas panelu "Hobbita" na konwencie Comic Con w San Diego Evengeline Lilly powiedziała, że gdy patrzy na Legolasa strzelającego z łuku, myśli sobie, że jest dobry. Patrzy na Barda i myśli, że jest dobry. Ale Tauriel... Tauriel jest świetna. Nie sposób się z nią nie zgodzić, gdy spogląda się na poniższą scenę z "Hobbita" w wersji Lego (doprawioną rzecz jasna charakterystycznym legohumorem). 


 

Komentarze

  1. Pan Grzegorz Hammer jest kiepskim korektorem, skoro przepuszcza slowo ktory powtarzajace sie w trzech kolejnych zdaniach. Qufant powinien chyba zainwestowac w lepszego korektora. Ksiazek pani Rudnickiej nie znam i chyba nie chce znac. Dziekuje za ostrzezenie. Pozdrawiam serdecznie. Z niecierpliwoscia czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nie korektor jest kiepski, a autorka recenzji, która we własnym tekście nie zauważyła tak haniebnego powtórzenia. Cóż, pozostaje tylko posypać głowę popiołem, obiecać poprawę i umknąć do jakiejś mysiej dziury, by się ukryć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Etykiety

Pokaż więcej