Sto lat, sto lat!

Kto ma dziś urodziny? Ja? Nie, ależ skąd. Mój blog? Nie, urodziny bloga wypadają w lipcu. Dziś przypada 239 rocznica urodzin Jane Austen, jednej z moich ulubionych pisarek i zarazem jednej z najbardziej znanych i cenionych na świecie angielskich autorek. Przyznaję się, uwielbiam stworzone przez nią historie. Kocham ironiczną i dowcipną Lizzy Bennet, bardzo lubię rozważną i rozsądną Eleonorę Dashwood. Jestem zdania, że proza panny Austen nigdy się nie zestarzeje. Na zdjęciu moje zbiory związane z osobą autorki "Dumy i uprzedzenia" - jej biografia, album o życiu, twórczości i adaptacjach filmowych dzieł pisarki, powieść "Rozważna i romantyczna". Brakuje filmu BBC "Jane Austen - żałuję". Przypomniałam sobie o nim już po zrobieniu zdjęcia.

Zatem sto lat, sto lat, Droga Autorko. Oby kochały Cię kolejne pokolenia czytelniczek.

Komentarze

  1. Kiedy byłam na studiach bardzo się w powieściach autorki zaczytywałam :)
    www.krzywaprosta.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie fascynuje do dzisiaj :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Etykiety

Pokaż więcej