Listopadowe Kopytko


Listopad, zdominowany przez Henryka Gota i moje użeranie się z tym niewdzięcznikiem, dobiegł końca. Przeczytałam pięć powieści, wszystkie zrecenzowałam, ale tylko cztery z pięciu tekstów udało mi się opublikować (wszystko to Twoja wina, Got!). Zatem w listopadzie do Nagrody imienia Edgara Kopytko nominowani zostali:

·        Jim Butcher, „Akta Harry’egp Dresdena: Front burzowy”,
·        Michael J. Sullivan, “Królewska krew. Wieża elfów”,
·        Josh Mc Dowell, “Świadek”,
·        Carolyn Jess-Cooke, “Zawsze przy mnie stój”.

I choć cała moja natura buntuje się przeciwko wyborowi, którego muszę dokonać, bo szczerze i nieodwracalnie pokochałam Harry’ego Dresdena, ogłaszam, iż zdobywcą listopadowego Kopytka jest:

Carollyn Jess-Cooke za powieść „Zawsze przy mnie stój”.

Komentarze

  1. Książka czeka na mnie na półce - mam nadzieję, że i mnie przypadnie do gustu:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Etykiety

Pokaż więcej