Sherlocku, ach Sherlocku, gdybyś ty istniał...

Wydaje mi się, że dżentelmen Nick Rennison ma naprawdę niesamowite poczucie humoru. Otóż ten Pan wymyślił sobie, iż napisze biografię Sherlocka Holmesa. Co w tym dziwnego? Otóż z pozoru nic, gdyby Pan Rennison napisał biografię Holmsa - postaci literackiej. Ale on w swoim tekście od początku do końca twierdzi konsekwentnie, że Holmes istniał! Oto link do recenzji - KLIK.




A tu jeszcze fotografia prosto z Baker Street 221 B (wybaczcie, nie mogę się powstrzymać)

Komentarze

  1. Chętnie bym przeczytała - nie, żebym nie mogła się powstrzymać, ale naprawdę z chęcią:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka od roku [sic!] zalega mi na pólce, a ja jeszcze nie raczyłam po nią sięgnąć.:D
    Muszę to zmienić, dzięki za przypomnienie!

    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Isadoro - nie pozostaje mi nic innego, jak serdecznie polecić. Jeśli współpracujesz z WABem, koniecznie o nią poproś :).

    Scathach - ładny nick, jak imię tej celtyckiej wiedźmy, o ile mnie pamięć nie myli ;). O, no takie niedopatrzenie trzeba koniecznie nadrobić, zwłaszcza, że naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja jak zwykle super. Bardzo lubie tu zaglądać, bo zawsze wyłowie coś co wartoby kupic:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Etykiety

Pokaż więcej