poniedziałek, 12 marca 2012

Sherlocku, ach Sherlocku, gdybyś ty istniał...

Wydaje mi się, że dżentelmen Nick Rennison ma naprawdę niesamowite poczucie humoru. Otóż ten Pan wymyślił sobie, iż napisze biografię Sherlocka Holmesa. Co w tym dziwnego? Otóż z pozoru nic, gdyby Pan Rennison napisał biografię Holmsa - postaci literackiej. Ale on w swoim tekście od początku do końca twierdzi konsekwentnie, że Holmes istniał! Oto link do recenzji - KLIK.




A tu jeszcze fotografia prosto z Baker Street 221 B (wybaczcie, nie mogę się powstrzymać)

4 komentarze:

  1. Chętnie bym przeczytała - nie, żebym nie mogła się powstrzymać, ale naprawdę z chęcią:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka od roku [sic!] zalega mi na pólce, a ja jeszcze nie raczyłam po nią sięgnąć.:D
    Muszę to zmienić, dzięki za przypomnienie!

    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Isadoro - nie pozostaje mi nic innego, jak serdecznie polecić. Jeśli współpracujesz z WABem, koniecznie o nią poproś :).

    Scathach - ładny nick, jak imię tej celtyckiej wiedźmy, o ile mnie pamięć nie myli ;). O, no takie niedopatrzenie trzeba koniecznie nadrobić, zwłaszcza, że naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja jak zwykle super. Bardzo lubie tu zaglądać, bo zawsze wyłowie coś co wartoby kupic:)

    OdpowiedzUsuń